środa, 13 sierpnia 2008

Nagroda GOLD AWARD !.

Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od Tamaki

Regulamin przyznawania nagród Gold Award:
1) Jeśli otrzymałeś Gold Award,
wybierz 5 blogów, które uważasz, że zasługują na tę nagrodę: oparte na ich kreatywności, interesującym materiale oraz przyjacielskim stosunku do wszystkich pand. Zostaw wiadomość na ich blogach o tym, że dostali nagrodę. Dołącz swój link do Twojego bloga.
2) Podaj imię i link pandy, która przyznała Ci nagrodę, wtedy jej blog będzie bardziej odwiedzany.
3) Wstaw obrazek z tej strony Gold Awar razem z linkiem w swoim blogu.
4) Wpisz następujący tekst: Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od ........... 5) Opublikuj ten regulamin.

Chciałabym przekazać Nagrodę Gold Award kreatywnym twórcom blogów ukazujących krainę Panfu:
1.RoGerber za wspaniałe reportaże o nowościach w PANFU.
2.Garnulek za wspaniałe pomoce (np. kryjówki, chodzenie po ścianach, itp)
3.Serrina za ciekawy sposób pisania o wydarzeniach w panfu.
4.Panda_Bartara2 za wspaniałe projekty ubrań.
5.Sandrusia12345 za wspaniałe pomoce i triki które można wykorzystać w trakcie gry.


http://goldaward.blogspot.com/2008/08/nagroda-gold-award.html

3 komentarze:

Lemcio pisze...

Cześć, Mysiak!
Ja jestem Lemcio. Fajny masz nick. Mój blog to http://panfu.blox.pl , ale nie musisz wchodzić, jak nie chcesz. Ja też mam 9 lat ;). Serdecznie gratuluję RoGerberowi, Garnulkowi,

RoGerber pisze...

daje ci gold award, wiecej na www.pnf.blox.pl

Lemcio pisze...

Gratulacje!
Daję ci Gold Award. Więcej na http://lemcio.blogspot.com