niedziela, 17 sierpnia 2008

17 Sierpnia. -Niedziela.-Godz.11:03

Siemka !

Wczoraj była superoowa impreza nad basenem strzeliłem 3 FOTY !

Klik

Klik

Klik

----------------------------------------------------------------

.! Zaproszenie !. :

Zapraszam serdecznie Tamaki ,Lens99 ,Panda_Barbara2 ,Lemcio ,RoGerber ,Mylove ,Panda12345 ,Sandrusia12345 ,Serrina itp.
Na moje przyjęcie urodzinowe które wyprawiam w dyskotece PANFU.
Planuje a raczej chciałbym abyśmy się spotkali w Dziedźńcu Zamku o godzinie 14:30 ale żebym wiedział że to wy stańmy za namioem.
Przyjęcie się zacznie o DZIŚ 14:30 może 5 minut później jeśli coś.I będzie trwało 20 minut - (może dłużej oczywiście)
NA SERWERZE PANDASIEN
--------------------------------------------------------------
Pozdrawiam !

PA,PA :)

13 komentarzy:

Lens99 pisze...

mam blog wejdżcie na profil to zobaczycie

Lens99 pisze...

bardzo przepraszam mysiak ze nie przyszlem

Lens99 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lens99 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lens99 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
RN pisze...

Przepraszam, że nie byłam, ale wydawało mi się, że to o 15:30, przyszłam i jeszcze się dziwiłam, że nikogo nie ma.....
Wszystkiego Najlepszego z okazji Urodzin :)
Tamaki

Lens99 pisze...

ja też

Lens99 pisze...

tamaki mam blog

Mysiak pisze...

Hmm to może zaraz się spotkamy ??
Tak może o 16:15 ??

RN pisze...

Mam teraz chwilę z 10 min albo wieczorem...

Mysiak pisze...

To na serwer BOLLYLAND NA DZIEDŹINIEC !

RN pisze...

Może na Boolywood?

Lemcio pisze...

Tak mi przykro, Mysiak. Nic nie wiedziałam o tej imprezie, bo nie byłam na twoim blogu. Teraz dopiero zobaczyłam tą notkę, a jak zobaczyłam, że to było wczoraj, zrobiło mi się szkoda, że nie byłam na twojej imprezce.
Życzę ci wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dużo szczęścia zdrowia i pomyślności. życzę ci też żebyś zawsze był uśmiechnięty.

Lemcio