piątek, 15 sierpnia 2008

Gold Award 2

Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od Pand: Lemcio i RoGerber.

Regulamin przyznawania nagród Gold Award:
1) Jeśli otrzymałeś Gold Award,
wybierz 5 blogów, które uważasz, że zasługują na tę nagrodę: oparte na ich kreatywności, interesującym materiale oraz przyjacielskim stosunku do wszystkich pand. Zostaw wiadomość na ich blogach o tym, że dostali nagrodę. Dołącz swój link do Twojego bloga.
2) Podaj imię i link pandy, która przyznała Ci nagrodę, wtedy jej blog będzie bardziej odwiedzany.
3) Wstaw obrazek z tej strony Gold Award razem z linkiem w swoim blogu.
4) Wpisz następujący tekst: Jestem zaszczycony otrzymaniem Nagrody Gold Award od ........... 5) Opublikuj ten regulamin.

Chciałabym przekazać Nagrodę Gold Award kreatywnym twórcom blogów ukazujących krainę Panfu:

1.Tamaki - Za strasznie milutką atmosfere i za ciekawe nowości z wydarzeń na panfu.

2.Spokoziomala - Za wyraźne wpisy z wydarzeń.

3.Panda123456 - Za super szybkie nowości o panfu.

4.Mylove - Za bosskie porady co do panfu.

5.Kija - Za wyraźne wiadomości z krainy PANFU !

----------------------------------------------------------------

Przejdźmy do wiadomości ze Świata Panfu.



Na panfu pojawiły sie nowe mebelki dla bolisi..



Posąg zrobiony przez PROFESORA wciąź maleje.

-----------------------------------------------
Dozobaczenia wkrótce :)

11 komentarzy:

RN pisze...

Sprawiłeś mi dużą niespodziankę, dziękuję bardzo :)
Pozdrawiam,
Tamaki :)

Mysiak pisze...

Nie ma za co :**
:)

Mysiak pisze...

Aha i jeśli chcesz przyjdź na moje przyjęcie urodzinowe do mojejchatki na serwerze BOLLYLAND..

Mysiak pisze...

Sorrki ,Sorrki na PANDALAND ;)

Mysiak pisze...

Już po imprezie ale bedzie jeszcze jutro więcej w notce tak ooo 16:00

RN pisze...

Oooojej teraz dopiero przeczytałam...:( Powtórz Imprezę w poniedziałek proszę ....no chyba, że jutro będzie u mnie lało i nigdzie nie wyjadę to będę ;)
Ps.Proszę pisz u mnie w komentarzach takie informacje - szybciej do mnie dotrą

Lens99 pisze...

Tamaki zaprosisz mnie do swojego blogu? proooooooooooooooooooosze

Mysiak pisze...

Lens99 podaj mi swoją stronę w komie

Mysiak pisze...

Komie - ( komentarzu ) Plizz !

Lens99 pisze...

jaką strone? ja nie mam blog

Lens99 pisze...

tamaki zaproś mnie na swój blog proooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooosze